Tulevaisuustyöpajoissa etsimme unelmien vihreää Oulua, tule mukaan!

Keskiviikkona 27.3. klo 18–20.15 järjestetään sarjan kolmas työpaja, jonka teemana on energia ja teollisuus. Ilmoittaudu mukaan 24.3. mennessä täältä: https://forms.gle/ehmEAZdvDGMbFFvVA

Tilaisuuden inspiraatiopuhujana on professori Eva Pongrácz, Oulun yliopiston teknillisen tiedekunnan Vesi, energia ja ympäristötekniikan yksikön varajohtaja.

Sarjan ensimmäinen työpaja oli joulukuussa, toinen helmikuussa. Maaliskuun jälkeen järjestetään vielä yksi työpaja sunnuntaina 28. huhtikuuta 2024  koulutusteemasta. Työpajojen tavoitteena on muodostaa vihreä Visio Oulusta 2030 ja se on pohjana 2025 kuntavaaliohjelmallemme. Tule mukaan tekemään unelmien vihreää Oulua!

Kaavio: vihreä visio rakentuu neljästä työpajasta joulukuussa 2023 ja helmi-huhtikuussa 2024. työpajpjen pohjalta muodostetaan oulun vihreiden kuntavaaliohjelma

Työpajat ovat tarkoitettu ihan jokaiselle oululaiselle vihreälle. Tilaisuus on esteetön ja ikärajaton.

Tarjolla on kahvia, teetä ja pientä purtavaa.

Lisätietoja työpajoista Pia Alatorvinen, pia.alatorvinen@gmail.com tai Satu Lapinlampi satu.lapinlampi@gmail.com.