Tulevaisuustyöpajoissa etsimme unelmien vihreää Oulua, tule mukaan!

Lauantaina 2.12. kello 15 järjestetään sarjan ensimmäinen työpaja, jonka teemana on kaupunkikehitys. Ilmoittaudu mukaan 30.11. mennessä täältä: https://forms.gle/MycubCPJCjQ9DumN9

Työskentelyä inspiroivat alustuspuheenvuorot asiantuntijoilta. Helsinkiläinen vihreä kaupunginvaltuutettu, kaupunkiympäristölautakunnan jäsen Otso Kivekäs antaa perspektiiviä isommasta kaupungista ja Oulun nykytilannetta ja tulevaisuudennäkymiä avaa Oulun kaupungin asemakaavapäällikkö Kari Nykänen.

Asiantuntijaosion jälkeen pääsemme ohjatusti visioimaan haluttua tulevaisuutta Oululle.

Kolme muuta työpajaa järjestetään helmi–huhtikuussa 2024. Työpajojen tavoitteena on muodostaa vihreä Visio Oulusta 2030, joka on pohjana 2025 kuntavaaliohjelmallemme.

Kaavio: vihreä visio rakentuu neljästä työpajasta joulukuussa 2023 ja helmi-huhtikuussa 2024. työpajpjen pohjalta muodostetaan oulun vihreiden kuntavaaliohjelma

Ensimmäinen tulevaisuustyöpaja on 2.12. klo 15–17.15 Aleksinkulman Aino-tilassa, osoite Aleksanterinkatu 9, 90100 Oulu. Tilaisuudessa on asiantuntijapuheenvuoroja, joiden jälkeen pääosassa on yhteinen tulevaisuusvisiointi. Tiiviit työpajat on tarkoitettu ihan jokaiselle oululaiselle vihreälle. Tilaisuus on esteetön ja ikärajaton. Tarjolla on kahvia, teetä ja pientä purtavaa.

Lisätietoja työpajoista Pia Alatorvinen, pia.alatorvinen@gmail.com tai Satu Lapinlampi satu.lapinlampi@gmail.com.