TIEDOTE 10.12.2012

VAPAA JULKAISTAVAKSI

Oulun vihreä kunnallisjärjestö – OVK ry valitsi uuden puheenjohtajan

Oulun Vihreä Kunnallisjärjestö – OVK ry:n ylimääräinen kokous valitsi keskiviikkona 5.12. uuden puheenjohtajan eronpyyntönsä jättäneen Pasi Oravan tilalle. Kokous valitsi yksimielisesti puheenjohtajaksi vuodesta 2008 kunnallisjärjestön hallituksen sihteerinä toimineen Otto Simolan. Uudeksi hallituksen sihteeriksi kokous valitsi Mirja Mustapirtin. Muu hallitus jatkaa varsinaiseen vuosikokoukseen asti entisellä kokoonpanolla: Salla Kangas (varapuheenjohtaja), Petteri Paananen (rahastonhoitaja), Veikko Ervasti, Esteri Ohenoja, Terttu Kuusela ja Tarja Tapaninaho.

Uusi puheenjohtaja Otto Simola haluaa kiittää Pasi Oravaa hänen tekemästään valtavasta pyyteettömästä työstään vihreiden hyväksi. Simolan mukaan Pasi Orava on hoitanut Oulun vihreän kunnallisjärjestön puheenjohtajan tehtäviä erinomaisesti ja erityisesti yhdistyksen talous on hänen ansiostaan hyvin hoidettu. Pasi Oravaan kohdistunut negatiivinen kirjoittelu on ollut Simolan mukaan täysin kohtuutonta.

Puheenjohtajan tehtävän jättävä Pasi Orava kiittää kaikkia yhteistyötahoja menneiden yhdeksän vuoden työstä vihreiden menestyksen eteen Oulussa. Erityisen kiitoksen Pasi Orava kohdistaa kunnallisjärjestön hallituksen jäsenille ja työntekijöille. Pasi Orava näkee, että kunnallisjärjestö saa Otto Simolasta erittäin hyvän, sitoutuneen ja luotettavan puheenjohtajan. Otto Simola jatkaa ja uudistaa kunnallisjärjestön hyviä toimintatapoja sekä luotsaa kunnallisjärjestön vuoden 2016 kunnallisvaaleihin.

Lisätietoja:
Otto Simola